شما چه برداشتی از شکست دارید؟

شما چه برداشتی از شکست دارید؟

گفتند:شکست یعنی تویک انسان در هم شکسته ای!

 

گفت:نه شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام.

گفتند:شکست یعنی توهیچ کاری نکرده ای!

گفت:نه شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفته ام.

گفتند:شکست یعنی تو یک آدم احمق بودی!

گفت:نه شکست یعنی من به اندازه کافی جرات وجسارت داشته ام.

گفتند:شکست یعنی تودیگر به آن نمی رسی!

گفت:نه شکست یعنی من بایدازراهی دیگربه سوی هدفم حرکت کنم.

گفتند:شکست یعنی تو حقیر ونادان هستی!

گفت:نه شکست یعنی من هنوز کامل نشده ام. 

گفتند:شکست یعنی تو زندگیت را تلف کردی!

گفت:نه شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم.

گفتند:شکست یعنی تو دیگرباید تسلیم شوی

گفت:نه شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم





:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
نویسنده : جوادمعینی فر
تاریخ : چهار شنبه 16 آذر 1390
مطالب مرتبط با این پست